9 Temmuz 2009 Perşembe

Enivicivokkey



Başlıktan da anladığınız üzere,bu yazımın konusu MJ.Şimdi diyceksiniz tabi,olm 3 hafta olucak nerdeyse anca mı yazdın diye.Bunun belli başlı ve epey geçerli sebepleri var aslında.En başta tembel bi adam oluşum geliyo.Günlerdir yazıcam yazıcam diyorum olmuyo bi türlü.Diğer bi sebep ise ciddi anlamda fırsat bulamamış oluşum.Anca şimdi buldum ve kelimelerin kifayetsiz kaldığı bu zamanda MJ hakkındaki hislerimi paylaşıveriyim sizlerle.

Efenim kendisiyle münasebetimiz ben ilkokuldayken falan başlamıştır sanırsam.O zamandan beridir kendisine saygım sonsuzdur.İnsan bu kadar mı güzel dans eder lan?Bu kadar mı çılgın şarkı söyler?Şaşılacak şey.Neyse işte,bayadır severek dinlerim yani.Bir gece televizyon izlerken,sarışın bi kadının programında MJ hastaneye kaldırılmış dediğini duydum,resmen tokat yemiş gibi oldum.Zınk diye söylenir mi lan?İnsan bi alıştırır.Zaten yine aynı utanmaz kadın zınk diye söyledi Michael'ı kaybettik diye.Resmen dünyam karardı ya.Bildiğin çok üzüldüm.Hemmen BBCydi CNNdi falan açtım baktım orda daha çabuk öğrenirim diye.Böyle altyazılarda falan hep Michael öldü yazıyodu oralarda da.Ben de belki bunlar yanılıyolardır diye flash tvyi açtım.Evet,işte orda michael ın öldüğüne dair hiç bişey yoktu.2 saat falan kanal değiştirmedim kaldım orda.En sonunda artık bütün dünya öğrenince flash tv de kayıtsız kalamadı tabi.Orda da altyazı geçince kesin emin oldum öldüğünden.Bi kere daha yıkıldım sayın okuyucular.

O değil,adam gözü açık gitti bi de.Yok çocuk taciziymiş,yok beyazlaşma ameliyatlarıymış falan.Ne tacizi yahu?Adam çocukları çok severmiş hep.Çok yakınmış diye böyle şeyler çıkarmışlar ki zaten bütün davalardan da beraat etmiş.Kıskançlık işte.

Geçen gün de CNN'de Neverland'ten canlı yayın yapıyolarmış.Canlı yayında bi koridoru çekerlerken,koridorun en sonunda bi de karaltı görüyolar.Resmen hareket ediyo geçiyo böyle bi odadan bi odaya.Bizi bırakıp gitmemiş meğer.Ona da epey sevindim ama şahsen ayakları olmadan moonwalk yapan bi hayaleti de mtv'de ne kadar görmek isterim,orası da ayrı.Öyle yani.Ama bi daha da görünmedi o karaltı.Ona da biraz üzüldüm.

Neyse işte,herkes gidiyo böyle böyle.Bize düşen de her türlü ortamda enivicivokkey tarzı alıntılarla MJ'in anısını yaşatmak.Ha bi de MJ bi derece de,gün gelir Serdar'ı kaybedersek var ya..Benim için pop falan biter o zaman.Bi zahmet bunun için de dua edin,Serdar 100-150 sene daha yaşasın.Yakşamlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder