6 Temmuz 2009 Pazartesi

Blog'un görünümü ve bir takım gelecek planları.


Ya açıkçası ben bu blogun tipinden memnun değilim. Niye bunu sevgili yazarlarımla tartışmıyorum. Maksat bir samimiyet ortamı sağlansın insanlar kaynaşsın. Hehe şaka şaka. Yok öyle garip amaçlarımız. Kanınız ısınırsa ısınır zaten. Gittim bütün Lise Son karizmamı ayaklar altına alarak 9. sınıf fotoğrafımı koydum lan. Hele bir ısınmasın... Ehm... Fazla coşmadan konumuza geri dönelim biz.

Henüz reklamımızı yapmadık. Fazla bir okuyanımız edenimiz yok. Zaten yetenekli de değiliz o kadar yazma konusunda. Fakat benim içimde olan asıl düşünce eski balforumu ekolünü bu temelden geri getirmek. Her normal admin gibi benim de bir takım zaaflarım var. Mesela Radyo diyince ehehe yapalım lan hadi:Ç hadi:Ç oluyorum ama. Bir takım üstün insanlarda(mark zuckerberg'dir sarıbill'dir veya ne bileyim ssg'dir) olmayan üşenme duygusuna yenik düşüyorum.

Beta'yı geçtim bu projelerimizin belki de Alfa aşaması sadece.

Gelecekte "üşenmezsek" ne gibi projelerle mi karşınızda olucaz? diyerek dikkatleri buraya çekme girişiminde bulunayım o halde. Ve tabi ki başarısız olayım.

Şşşt okur. Açma facebook'u iki dakika buraya bak.

Koruluk: Bir takım devir teslim işlemlerini halledince forum temelini atmaya başlayacağız. Eskisinden çok daha profesyonel bir kadroyla değil, olabildiğince amatör forum ruhuna sahip bir kadroyla(sabricengoben) geri gelmeyi planlıyoruz.

BalRadyo: İlham kaynağımız Anıl Başkan'ın seçim vaatleri olsa da gayet iyi hoş bir projeydi. En azından eğleşiyorduk yani. Olsa da olur, olmasa da olur. Fakat Utku şahsı olarak ben fena sıkıldım. O yüzden olacak en kısa zamanda.

BalSözlük: Evet çok klişe. Evet çok gereksiz. Evet fazlasıyla ezik. Fakat sevgili Usta'm Seco ile yıllardır aramızda geyiği dönerdi. Yapmazsam içimde kalır.

Şu anda bu kadar sabit, düz, sıkıcı ve gereksiz şeyler. Blog'da yazarlık yapmak isteyen olursa pek tabi başvurabilir ama alınmazsa lütfen alınmasın(hahaha kelime esprisi lol).

Sitenin ismini yazmak uzun geliyorsa http://www.blogger.com/www.tinyurl.com/balblogadresinden de ulaşabilirsiniz. "Sanki bu çok kısa ameka" diye bağıran lavuk? evet sen arkadaki. Sınıfını yaz bir kenara seneye ilk gün bu seneki koşunun tekrar gösterimini yapalım.

Konudan konuya çok atladığım konusunda eleştiri geldi. Zaten ciddiyetsiz bir insanım bir konu üzerinde fazla konuşamıyorum okuyan arkadaşlar kusura bakmasın.


Bir yazının sonuna daha gelirken diye devam eden bir Esra Ceyhan kapanışı yapmak istemiyorum. Zira ne son şarkıyı söyleyecek bir türkücümüz var. Ne de bağırsak düğümlenmesinin çözümlerinden bahsedecek bir doktorumuz. Sadece Pcmüh-endmüh-makmüh-işlmüh-mimarlık-malmüh gibi kısaltmalara sahip bölümlere aday bir admin var onun da elinden bu kadar geliyor. Gülü gülü sevgili Bal'lılar.

Bu yazı yazılırken dinlenenler:
Judge Dread - Molly
Iron Maiden - Iron Maiden
The Answer - Leavin' Today
In Flames - Colony

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder