6 Temmuz 2009 Pazartesi

sizi seviyorum.

merhabalar merhabalar merhabalar.ilk kez blog yazmanın verdiği gaz ve buna bağlı heycan duygusunun harmanlanması sonucu pek tuhaf ruh hali içinde karşınızdayım.karizmatik bi giriş olsun istedim ama neyse artık.
sevgili admin utköz ve pek sevgili çırağı cenkis bana blog teklifi ile geldiklerinde first I was afraid, I was petrified.korkularım vardı.nasıl olucak diye düşündüm.bunu yapabilir miyim böyle bi sorumluluğun altında ezilir miyim diye kendime sordum.beynimin kıvrımları arasında dolaşan düşünceler beni sarstı.herşey çok hızlı gelişti ve birkaç saniye sonunda kendimi 'blog mu oley laaan' demiş biçimde toplu konuşmanın içinde buldum.
evet artık burdayım.mutluyum.sizi seviyorum.

sizi seviyorum evet biliyorsunuz.hepinizi ayrı ayrı seviyorum.öpüyorum kokulu kokulu.hadi bay.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder