4 Temmuz 2009 Cumartesi

İlk postu atmak her zaman zordur.

Sevgili çırağım Cengiz bir gün bana hep içinde bir blog sahibi olma isteğinin olduğunu belirtince gözümün önünden eski bloglarım geçti. 2-3 post atılmış sonra unutulmuş. ve hatta bazıları açıldığı anda unutulmuş bir sürü blog'um vardı internetin bol ağlı derinliklerinde kaybolmuş.

Ben de belki devamlılığı iki kişi sağlarız diye ortak açalım hadi teklifinde bulundum. Fakat sonra düşündüm ki karşımdaki insan Cengizcan olunca devamlılığın(ilk önce devamsızlık kelimesi çıktı elimden. noluyo lan?) sağlanması en az benim kişisel bloglarım kadar mümkün değil gibi gözüküyordu. Dedik bir üçüncü lazım bize. Forumumuzun güzide insanı Cakeher'de karar kıldık. Ona sorduğumuzda biraz naza çekti(blog mu :F:F:F laaaaaan:F dedi aslında ama karizmasını bozmayalım dedik) ama sonunda bizi kıramayıp kabul etti.

Oturup isim düşünmeye başladık. Cengizcan'ın Bloogle,Blooogle,Bloooogle gibi yaratıcı ve ısrarcı önerilerini her seferinde reddetsek de düzgün bir isim bulamıyorduk. Msn listemizde önümüze gelen herkese sorduk. Ve tabi ki Cam-Sil, SütAş, PasÇöz gibi son derece yaratıcılıktan yoksun markalar yaratmış bir ülkenin çocukları olarak bir bok bulamadık.

Konuşma sırasında okul forumlarının okuldaki en eski üyesi olma konusunda şahsımla yarışan tek insan olan Nazlıcan the Neze geldi aklımıza. Onun da bu blog konusunda gayet güzel işler çıkarabileceğini düşündük. Ve kendisine teklifimizi yönelttiğimizde o da kabul etti bizi. Ve bunun sonunda 4 kişiden oluşan güzel bir ekip olduk.

En büyük problemimiz olan isim konusunu da Nazlıcan bir Bal öğrencisinden çıkabilecek bence en güzel blog ismiyle sonuca ulaştırdı.

Evet. Her cuma bloklardan gelmeye alışmış olan biz BAL'lılar bu sefer Blog'lardan gelmeye karar verdik bizi takip edecek herkese. Eğer ki bana güveniyorsanız. Ki okulda güvenen insan sayısı bir hayli azdır . Bu blog projesinin hoşunuza gideceğine emin olabilirsiniz. Yok güvenmeyen çoğunluktaysanız; bir iki gün dayanın severseniz takip edersiniz. Sevmezseniz muhtemelen biz de unutmuş oluruz.

1 yorum:

  1. ilk harflerden bişiy çıkıyo mı acaba dedim ama 'sbokee' olmış.

    YanıtlaSil