5 Temmuz 2009 Pazar

Yıllardır içimde olan bişeydir bu blog açma isteği.Hep derdim kendi kendime,olm bi blog açsan fıstık gibi olur aslında falan.Hemen arkasından da,yok olm bu tembellikle sen o bloga 2 yazıdan fazla yazamazsın derdim.Böyle böyle hep erteledim işte.En sonunda da daha önceden buna benzer tecrübeleri olmuş,potansiyel sahibi insanları da dahil etsem daha akıllıca olur dedim.Bunları dedikten sonra da kendi kendime çok fazla konuştuğmu farkedip sustum tabi hemen.

Neyse kimi dahil etsem diye fazla düşünmeme gerek kalmadan sevgili ustacım Utku Öz'ü gördüm Msn'de.Hemen kendisine usta be,bi blog açsak ya beraber :H:H dedim(:H ler şirin bakan ifade oluyo.).O da "hiç şevkimi kırmadan" ilgilenemeyiz olm biz onla dedi.Tağam yea :H:H dedim ben de.Çekildim odamın bi köşesine ağladım biraz,açıldım sonra.Geri döndüm hemen biraz daha bastırdım.O da Utku-Cengizcan ikilisinden bi bok olmaz diye düşünüp birilerini daha dahil etmemiz gerektiğni söyledi.Bikaç sevinen ifade yolladım direk.Sonra kim olsa diye düşünürken aklımıza Simge 'keyk' Çırak geldi.Koşa koşa gittik kendisine blog açıyoz hacı gel sen de dedik.Naza çeker gelmem der falan diye düşündük ama bizden istekli çıktı resmen.Aa blog lan :G:G falan dedi(:G ler de yine şirin bakan başka ifadeler ).Neyse işte böylelikle 3 kişi olduk.

Sonra işin en civcivli kısmına geldik.Bloga ne isim koyucağmızı bulmamız gerekiyodu.Bissürü salak saçma öneride bulunduk birbirimze,listemizdeki herkese danıştık falan filan.Herkes birbirinden "yaratıcı" önerilerle geldi lakin hiçbirini beğenmedik.Nedense en son,belki de listemdeki en yaratıcı insana sormak geldi aklıma.Nazlıcan 'neze' Aras.Kendisi beyninin kıvrımlarından fırlayan muhteşem önerisiyle blogumuzun isim annesi oldu.Kendisini öpüyorum burdan.Neyse yılışma faslını geçersek,sonunda blogumuzun bi ismi de olmuştu.Utku'nun dediği gibi belki de bi BALlının bloguna koyulabilcek en iyi isimlerden biri,Bloglardan Gelen Öğrenciler.Ayrıca bu vesileyle çok çılgın biri daha aramıza katılmış oldu.

Bunlar olup bittikten 3-4 gün sonra(Yarım saatlik blog açma işinin Utku'nun 4 gününü alması da bu blogun aktif kalıcağı süre hakkında bi fikir verebilir tabi.) blogumuz açılmış oldu.Bu da attığım ilk post'tur.Amatördür,belki kötüdür belki iyidir.Ama post'tur ulen neticede.Ayrıca yazıma bi son da bulamadığım için Utku'dan bi alıntıyla kapatıcam,kusura bakmazsınız.Öptüm çok.

Evet. Her cuma bloklardan gelmeye alışmış olan biz BAL'lılar bu sefer Blog'lardan gelmeye karar verdik bizi takip edecek herkese. Eğer ki bana güveniyorsanız. Ki okulda güvenen insan sayısı bir hayli azdır . Bu blog projesinin hoşunuza gideceğine emin olabilirsiniz. Yok güvenmeyen çoğunluktaysanız; bir iki gün dayanın severseniz takip edersiniz. Sevmezseniz muhtemelen biz de unutmuş oluruz.

1 yorum:

  1. alıntıyı altındaki yazıdan alabilecek kadar tembel olmayı başarmak :D

    YanıtlaSil