4 Ağustos 2009 Salı

seleme.nebere?

bak ne diyordum ben de tam.radio virgin diyordum.sahi dinliyor musun sen de?
kime sorsam dinliyor.kesin sen de dinliyorsun.dinle zaten.napçan başka.sıkılırsın diğmi.sıkılıyorum diğmi.sıkılıyoruz diğmi.
okulun tatil olması bir insanı bu kadar mı derinden yıkar bu kadar mı hüzüne karıştırır bu kadar mı kendinden bezdirir.bu kadar mı mallaştırır.k1.
mallaşmanın da ötesine taşır adeta süblimleştirir.(he?)
OKULU ÇOK ÖZLEDİM olm.kim özlememiştir gerçi laf mı yani benimki de.nıçnıç.
neyse efenim bu sıkıntının kaynağı okulun tatil olmasının ötesinde evde öylece hiçbir geliştirici görüştürücü aktivite olmadan emekli olmuşçasına tuhaf,anlamsız,nansıtap bir boşluğun içinde bulunmaktan geliyor idir.öyledir.bu saçma boşluğu dolduramıyorum.ne yapsam olmuyor yerine konmuyor.beni okula götürün.alper abi yine sabahın köründe arasın beni!nerdesin kızım mezarlığın önüne gel desin!haldırhuldur mezarlık önünden geçen dolmuş arayayım!ulan!
böylece bitsin bu blog.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder